


ارسال آیپی در تیکت به واحد پشتیبانی فنی ایرانسرور:
در برخی موارد که دسترسی شما به سایت، کنترل پنل و ایمیل قطع میشود، به احتمال زیاد آیپی سیستم شما از سمت سرور بلاک شده که جهت آنبلاک کردن آیپی و دریافت لاگِ دلیل بلاک شدن آن، لازم است تا آیپی آدرس سیستم خود را با استفاده از یکی از روشهای ذکر شده پیدا کرده و در تیکتی به واحد پشتیبانی فنی ارسال کنید تا اقدامات لازم صورت پذیرد.
در نظر داشته باشید که حتما قبل از بررسی آیپی، لازم است تا ابزارهای تغییر آیپی (VPN/Proxy) خاموش باشد.